Follower

Isnin, 7 Mac 2011

T_________T



wahai sahabatkuh . .
terlalu banyak kenangan kita bersama . .
dari kecik until now . . da besa panjang !
time kite kecik kecik aku selalu buli ngko . .
sampai menangis plus mengadu at ibu . .
n sampai sekarang jugak aku still buli ngko . .
but bukan seperti kanak kanak dahulu . .

terlalu banyak kenangan , susah nak dilupakan .
da besa nie masing masing da wat hal sendiri , semuenye berubah !!
sampai kite berselisih paham . .
xbertegur sapa . .
masingmasing ego tinggi . .
sampai bila mahu camnie ????

kekadang aku jeles ngko bersama nan si dyy , tapi aku still bule time . .
aku still nak jadikan dyy membe , tp tetap jugak xngam . .
kenapa ea ???
sebabkan dyy kite camnie sekarang nie . .
Azrina Melisa , aku xkuat sume nie  . .
aku sedih sangat kau buat aku camnie . .
aku sayang sangat kat ngko . .
sangat sangat . .
ngko cam salahkan aku 100% . .
okayy , aku mengalah !

Aku , minx maaf sangat sangat . .
andai , wat hati ngko terluka . .
tersangat larhh soryyy . .
andai , kite xbersama lagi . .
aku always doakan ngko bahagia nan teman baru . .


Hope u can understand !

2 ulasan: