Follower

Khamis, 5 Mei 2011

branded or bandle !

Entry kali nie nak membebel pasal barang 'branded or bandle' . .
ada jerhh orang dok tanya aku at fb soalan yang agak budo cam tuuu . .
seyesly aku xsuke orang tanya macam tuuu . . 
macam larhhh aku nie jenis memilih sangat . . 

mehhh , sini aku bagi tahu korang yew . . 
aku nie jenis yang xsuke saratkan bende yang xde kene mengene nan tubuh aku nie .. 
xkesah barang tuu branded or bandle . . 
asalkan xnampak diri nie SELEKEH . . 

pakaian aku dari kepala sampai ke kaki . .
xsemua 100% barang branded jerhh ade jugak bandle . .
kekadang an barang bandle lagi perpect dari branded . .
thats y aku suke ngok barang bandle . .
lagi2 seluar . . memang rambang mata r . .
but kene pandai pilih carik kualiti yang bagus . .

jangan nak pakai beli jerhhh . .
ngok ngok , ade yang koyak . .
if baju ,beg n kasut sorryyy mak xberkenan nyahhh . . heee . 
ramai jugak membe tanya aku 'kat mana ngko beli suar nie?butik mana seyhh , smart doh'
penuh bangganya aku jawab 'at bandle'
membe aku yang anak dato tuu pun suruh aku belikan . .

see , xsemestinya anak orang kaya xlayan bandle . .
yang bukan anak orang kaya tuu haaa , yang dok bajet2 cam anak orang kaya . .
barang nak branded jerhh semuanye !! kononye xsuke barang bandle larhhh . .
badan sensetif larhh . . then nak dok mention2 tulis at everyone belii barang sampai beratus2 . .
sampai pakaian dalam pon nan branded jugak . .
xde pon orang dok tanya bra n sepende jenama apa + xde orang nak tengok pon .
no need lorhhh cam tuu . . membuatkan orang naik meluat seyyh nan ayat cam tuu . .
memang tuu diri masing2 an , so up tuu u !! heee.
* soryy if ada yang terasa bace entry nie !

*ok , kesimpulannya aku xkesah sama ada barang tuu branded or bandle . .
asalkan berkualiti n rase selese dengan penampilan diri sendiri . .
xperlu jadi orang lain !
bersyukur apa yang ada sekarang nie . .
tersangat larhhh bersyukur . .

Thanxx to ibu abah abang n kakak bagi kehendak intan  selama nie . .
thanxxx a lott . . ILYSM ! 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan