Follower

Sabtu, 29 Januari 2011

can't stand having the same situation everyday !!


Nak membebel apa nie ?? mo0d 5% tok berblogging .. hmmmmmm ! sick sick n sick !! haiiii , xsuke . parents selalu membebel bende yang sama .. bila nak g wat appointment  nan dokter !! alaaaahayyyyy . . lemah toi bile denga perkataan (bila lagi nak wat appointment )  muak , busan , fedup ! bende yang same jerh kene wat !! setiap bulan bhaii !! dokter dokter n dokter , bagi ubat berlambak ! aku nak makan ? kene pakse pon xtentu aku nak makan !  badan ohhh badan plisss larhhh kuatkan energy . sampai bila larhh nak camnie jerh ?? kenape nan aku nie . . plisss larhh intan  ! huh ....

kepada dokter :
* plisss larhhh jgn bagi ubat berlambak lambak cam gunung !
* saya XNAK sedut gas , xray , amik darah !!
* saya PENAT !!!!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan