Follower

Sabtu, 22 Januari 2011

i'm bored plus sad . .

pagipagi lagi ade orang kejutkan . . ajak training netball ! xtahu letihh kerh ?  si makcik ina tuu . . tahu larhh awak tu gagah ! xkesah nak training or x . . badan saya xcam badan awak STRONG !! saya jeles tengok awak tahu x ?!! after awak call an mkacik ina . . saya terus tydoo ! xberganjak langsung dari katil . . huhuh .sampai larhh , awak datang uma saya .. tapi saya watwat xdengar bila bell berbunyi . . maapnye makcik !!

pas nyeyaknye tydoo sampai tengah hari terus capai phone at sebelah lappy bubu . .  call my boyy . . saya ingat an dyy dalam bus . . ruparupanye still lagi at uma .. baw pas bangun tydo ! eeeeeeee , geram gile r .. semalam my boyy bagi tahu gerak dari JB kul10am tapi dyy bangun lambat .. da berharap da nak meet nan dyy hari nie .. skunk da xjadi ! dyy alik late sikit . . so terpakse jumpe esok larhh :(

sedey sangat aw . . kita jerh yang berharap nak jumpa nan dyy . . terhegeh siott ! dyy melengahkan masa :(  hate it aw . . pagi tadi mmg mod baikk sangat ! after dapat tahu dyy alik late sikit . . HAMPA SEKETIKA !!

da fedup terus ngadap lappy bubu nan keadaan serabai , uncukuncuk , katil nan xberkemas . . bantal ntah mana , tedyy ntahh mane , selimut ntah mana !! anak dara xberdisplin langsung . . huhu . . syekk baikk ibu xmara :) huhu . .

until now onl sahaja , xtahu nak watpe . . im bored ! masingmasing xde credit . . Fb nak skype n coment nan sapa jerh ?? xan naknye Intan coment n skype nan jantan lain . . xpenting taw !! dalam uma nie sumenye tydoo . . after lunch together together ! perutt sume kenyang . . mata pon mula ngatok !
tapi Intan , nape xbule tydoo ?? haisssshhhh .. aaaaaaaa , busan plus sedey !!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan