Follower

Sabtu, 15 Januari 2011

Damn !


Damn ! kemarahan yang xdapat dicontrol .. what happen to me ?? ggrr .. perasaan meluak luak kesedihan n kemarahan yang teramat amat . . bila sume xdapat nak control , mulut pon men pakai lepas ! perkataan yang xsepatotnye kua , dikua an! xpk hati orang langsung ! xpk luw b4 cakap ! cakap pon da merapu rapu . itu larh aku bile da jiwa tertekan :'(  pada sape aku nak bergantung lagi ?? family? boyfiee ? kawan ? xde sape yang tahu perasaan nie .. hati terluke ! meraung  kesorangan , di tempat sunyi xde sape yang akn dga .. kerintahan yang membara . . mana sume orang ? kenape xde disisi aku skunk nie ? hanya ada lappy bubu n dydy .. dydy saja tempat aku mengadu rintihan jiwa nie . . dydy always bersama aku bila suka duka ! lappy bubu tempat luahkan perasaan .Pressure nan keadaan sekelilling . ggggggggggggrrrrrrrr ! xberhenti henti menitiskan air mata . ingus meleleh xdipedulikan . . memikirkan yang terjadi b4 maghrib . kejadian yang xdisengajakan . YaAllah , beri larh hamba muh ketenagan !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan