Follower

Jumaat, 14 Januari 2011

i Love u

 

KAka mokmok n si tompel !my sibling ...
dorang larhh tempat gadoo saya :)
HUHU :)
kaka mokmok badan sedap , bile hug . .
lemaklemak dy dipicit oleh si tompel n saya ..
kaka mokmok selalu kne BULI nan adikadik dy ..
ahhahha:)
si tompel ! panas baran siott ..
dy tuu selalu angin bile orang srh wat something yang dy MALAS 
  nak buat !
always kene mara nan kaka yang second !
nan kemalasan dy wat an kaka second naik angin . 


Kakak ZAhra 
orang yang selalu bagi advice yang bernaz ..
bile aq dalam kesedeyhan . .



Makcik Yana Ikan Bilis . .
makcik nie larh selalu text saya . .
sebab saya TEMPAT MENGADU dy ..
huhu ..
apa apa hal sudi mendengarnye :)



Si B.b Ina . .
membe dari kechik lagi .. dikatakan dalam perut ibu lagi ..
kami berkawan ..
until now berkawan lagi ..
teempat kerja pon same ..
uma dy depan uma saya je !
yang membezakan UMO n KETINGGIAN .
HAHA:)
Saya lagi tua plus rendah dari dy .
KAHAKAH .



 Bumbum dutdut :)
kawan aq cam si Bb tu jgk ..
tapi start kawan time darjah4 ..
dy pindah at kawasan perumahan kami ...
until now berkawan ..
uma pon dekat ! sebelah uma jerh aw :)
dy otw kerja at pat kami jgk :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan