Follower

Khamis, 20 Januari 2011

Perut ohh Perut


Dalam keadaan sakit perut , nakk jgk merepek dalam blog aku nie . . tunggang terbalik ngadap lappy bubu nie . . cian dy xof of dari tgh hari until now . . jaat pulak tuan dy nie . .

urmmmm , da 2hari perut aku meragam b4 peot lagi .. haisshhh , xpaam kot ! nak cakap makan makanan xelok , rase elok jerh .. bedal jerh asalkan knyang . huhu ..bile da sakit baw taw . . kahkah. . cam tu larhh aku :) 

nie da peot , perut aku meragam lagi . . + segugut + pinggang sakit = sakit gilerr vavi !  penat menahanye . . ibu syek mara jerh sebab aku selalu mengungut nan dy . . ibu suruh makan ubat tahan sakit . aku xnak makan . . t mandol hoo , aku nak anakk !

ngadu nan Han pon , Han pon xtaw nak watpe . . dy jaohh ! at jb lagi . . xtaw alik bila . .  hanya mampu suruh makan ubat . . da bayak kali aku cakap nanak makan ubat , aku nk anak !terasa  rindu pulak nan dy tuu . . opssss , xde kne mgene pulak nan topic . hahhah . .

xtaw bila perut nie nak stop meragam ! cam kene pulas jerh perut aku nie .. gggrrr ! bila dok diam sakit  bila aku banyak berjalan ok pulak . . xan 24h nak berjalan  kot . . gilerr r !!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan