Follower

Khamis, 27 Januari 2011

OMG !! Benarkah ini ??

aahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh !! bia toi aku pemenang follower ke100 ?? sumpah xcaya bhaiii . . agak terkejuz ! ngah ngadap lappy on my blog .. ngah usha usha link blog orang nie .. tetibe ternampak link sweet T.I.R.A.M.I.S.U  the title '' FOLLOWER KE 1o0 dapat HADIAH '' apakah itu ??ehemmmm3, nak taw ark name sape tertera at situ ? sape pemenang dy ???? masih tertanya tanya ! blurrr sebentar .. betul kah nie ?? hhahahahhaha . . CIK INTAN FARHANA BOKHARI . hahhah.. makaseh makaseh kerna mengundi saya !! HAHHA:) mention gilerr bhaiiiii ...  baw dapat camnie da kecoh ka ? Appy larhhh pulak :D atoyaiii , cik sweet T.I.R.A.M.I.S.U bile present saya sampai ? xsabar pulak rasenye !! ngiiihahhahahhahahha . . cepatcepat lerh pos yaw ! eeeeee , seyesly still xcaya ! pattt , cepuk aku .. bagi sedar sikit ! awawawawawa , sakit der !! slowslow larh ! aiksssss , ap aku sedang merepek nie ? excited bhaiiiii !

kepada : miss sweet T.I.R.A.M.I.S.U yang cumil lagi cantik ..
kite tunggu depan uma nie present awak tuu ! hahhahaha . . menggelabah gile bhaaaiii . . makaseh nan pantun awak tuu . . kite suka lorhhh ! selalu larhh wat pantun tok kite ok :) hhahahah . . bagi peha nak betis puulak .. HAHHA:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan